Wij staan achter onze producten en garanderen dat deze naar uw tevredenheid zullen zijn en dat u zonder risico hiervan gebruik kunt maken. Indien u niet tevreden mocht zijn, zoeken wij naar een passende oplossing.

Wat als het product niet werkt?

Onze klantenservice is zeer bekwaam en 90% van alle problemen zijn gemakkelijk op afstand te verhelpen met een simpel stappenplan. Mocht het ons gezamenlijk niet lukken om het probleem te verhelpen kunnen wij altijd kosteloos voor u het product vervangen.

Wat als ik niet tevreden ben over de kwaliteit?

Wij leveren de best mogelijke kwaliteit producten. De producten die wij leveren wordt vervaardigd door de grootste ISO-gecertificeerde inktfabrikant van de wereld, marktleider op 4 continenten, en eigenaar van de grootste compatible R&D afdeling. Kortom; de inkt is vergelijkbaar met die van originele printerfabrikanten en problemen met de printkwaliteit komen bijna niet voor. Mocht dit wel het geval zijn is dit gemakkelijk op te lossen door de printer/printkop te reinigen.

Wat als ik mijn aankoop ongedaan wil maken?

Indien het product nog ongeopend is kunt u binnen 14 dagen van ontvangst afzien van uw aankoop. U krijgt het door u betaalde aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugbetaald. De kosten voor het retourneren zijn wel voor uw rekening. Mocht het product reeds geopend zijn is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Ik ben niet 100% tevreden, wat nu?

Mocht u ondanks alle zorg en het gebruik van uitsluitend kwaliteitsproducten niet tevreden zijn met het resultaat laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen door bijvoorbeeld het product te ruilen voor een alternatief.